HR transformatie

Mercers HR-transformatie oplossingen helpen u uw personeelsfuncties te verbeteren, digitale implementatie te versnellen en een uitzonderlijke werknemerservaring te leveren..

 

Uitdagingen

  • Hoe kunnen we HR zo transformeren dat we ons meer richten op strategische initiatieven en minder op operationele taken?
  • Hoe kunnen we een meer klantgerichte human resource (HR)-functie worden? 
  • Hoe kunnen we de werknemerservaring vormgeven om talentaantrekking, productiviteit en betrokkenheid te stimuleren?
  • Hoe kunnen we kostenefficiënter worden en meer waarde toevoegen aan het bedrijf?
  • Hoe kunnen we digitaler worden en geautomatiseerde processtromen implementeren?

Het is tijd voor vernieuwing van uw HR-strategie en -bedrijfsmodel

1 op de 5

leidinggevenden worstelen om momentum te winnen met HR-flexibiliteit, en nog eens 39% blijft investeren in HR-flexibiliteit, maar vindt het een uitdaging om het vol te houden.

96%

van de organisaties is van plan om hun HR-functies opnieuw te ontwerpen om in 2022 meer impact te hebben.

65%

van de leidinggevenden is van mening dat omdat ze HR-processen hebben geautomatiseerd, ze waardevol contact tussen HR en het bedrijf hebben verloren.


Onze HR-transformatiefilosofie

Deze piramide illustreert wat HR vandaag de dag doet: er wordt doorgaans meer tijd besteed aan de operationele aspecten van HR onderaan en minder tijd aan strategische initiatieven. De uitdaging is om het model om te vormen tot een diamant door te transformeren van een transactionele naar een strategische focus door middel van automatisering en radicale vereenvoudiging. 
HR Transformation philosophy
HR-strategie staat boven aan de piramide en wordt ondersteund door Core HR met HR-administratie als basis. Twee belangrijke aspecten van HR-administratie zijn automatisering en vereenvoudiging. HR-strategie, HR-kern en HR-administratie worden samen gebruikt om digitalisering en procesoriëntatie te creëren, wat leidt tot een slanke, flexibele en gerichte organisatie. Automatiseer voor efficiëntie en snelheid, word flexibel en vereenvoudig met klantgerichtheid. 

De HR-functie wordt getransformeerd

65%

van de leidinggevenden is van mening dat het personeelsbestand van HR de komende vijf jaar met meer dan 10% zal krimpen als gevolg van automatisering.

50%

van de medewerkers vindt HR-processen te complex en heeft verdere vereenvoudiging nodig.

De HR-transformatieoplossingen van Mercer

  • HR visie en strategie roadmap (HR Accelerator)

    Maak een kaart voor uw toekomstige HR-visie en -strategie die uw HR-inhoud, -processen, -organisatie en -technologie kan transformeren.
  • HR-doelmodel voor interactie en HR-bedrijfsmodel

    Creëer een HR-doelinteractiemodel (TIM) om te voldoen aan de strategische doelstellingen van de organisatie en de werknemerservaring te ontgrendelen.
  • HR-procesontwerp, automatisering en radicale vereenvoudiging

    Het creëren van uitzonderlijke momenten die belangrijk zijn voor alle werknemers vereist een zorgvuldige blik op werknemersprogramma's en -processen, waarvan de meeste zijn ontworpen met persoonlijke interacties in gedachten. 
  • HR-technologiestrategie en advies

    We kunnen een diversiteit aan oplossingen implementeren met de interne resources van onze eigen digitale teams. We werken samen met een scala aan leveranciers om de beste oplossingen te selecteren voor de individuele behoeften van onze klanten. Onze aanbevelingen zijn onpartijdig en zijn niet bevooroordeeld ten opzichte van specifieke leveranciers.
  • Talentwerving

    De oplossingen voor talentwerving van Mercer helpen klanten bij het opzetten van hun waardeproposities voor werknemers, wervingsprocessen, organisatie en technologie om werknemers aan te trekken en te behouden die cruciaal zijn voor hun toekomstige succes.
  • Toekomstige HR-vaardigheden

    Mercer Learning werkt samen met toonaangevende contentproviders en biedt schaalbare (digitale) leeroplossingen die zijn aangepast aan je vereisten voor bijscholing van HR.

Wat is er anders aan de aanpak van Mercer?

Mercer gebruikt een TIM (targeted interaction model) om HR-teams te helpen hun specifieke personeelsbehoeften (interacties) uit verschillende delen van de organisatie te identificeren. Vervolgens zetten we functieoverschrijdende serviceteams op om deze interacties aan te pakken. Het werknemergerichte model helpt om:

  • Ontdek de reizen en modellen van medewerkers.
  • Co-ontwerp een nieuwe aanpak binnen het bedrijf.
  • Implementeer een nieuw ontwerp, met beschikbare technologische hulpmiddelen.
  • Prototyperen, testen en herhalen.

Hoe kunt u collectieve energie benutten in een wereld die toe is aan verandering?

  • Mensgerichte werkervaringen te creëren.
  • Bouw een herkenbare mensenfunctie op.
  • Optimaliseer de combinatie van touch en technologie met co-creatie.
  • Bouw menselijke capaciteiten op die passen bij het tempo van digitale transformatie.
  • Een TIM te gebruiken om uw personeelsbeheer te vernieuwen.

Gerelateerde inzichten


    Neem contact met ons op

    Neem vandaag nog contact op met onze specialisten.