Tijd voor een kop koffie en een goed gesprek met andere HR managers over flexibiliteit

 

Toen we pre-corona over het onderwerp de ‘toekomst van werk’ spraken, gingen de gesprekken veel over technologie en de automatisering van taken. Slechts een paar maanden later hebben wij het bij de toekomst van werk vooral over zaken als: hoe en waar we werken, hoe de workforce en werkplekken zijn georganiseerd en hoe je de relatie tussen werkgever en medewerker goed houdt.  

 

Uiteraard brengt Corona ons nog steeds veel onzekerheid, maar het heeft ons laten zien hoe flexibel we zijn in hoe en waar we werken, hoe snel we onze capaciteiten kunnen aanpassen en dat we versneld de digitale transformatie kunnen inzetten. De toekomst van werk en de nieuwe manier van werken is nu voor een groot deel gebaseerd op flexibiliteit en vaardigheden.

Van veel van onze relaties horen we dan ook dat ze bezig zijn met dit onderwerp, maar ook dat beslissingen worden uitgesteld, enigszins wachtend op wat anderen doen.

 

Doe inspiratie op!

 

Datum: dinsdag 24 november

Tijd: 14.00 – 15.15 uur 

 

Onderwerpen:

  • Wat doet u, of bent u van plan te doen om ten aanzien van flexibel werken?
  • Wat zijn de behoeften van de medewerkers en hoe zorgt u dat medewerkers betrokken, gezond, gemotiveerd en productief blijven?
  • Hoe flexibel zijn de medewerkers als het gaat om een andere manier van werken? Hoe zit het met de skills van uw medewerkers en hoe gaat de samenwerking?
  • Wat doet u om people managers te helpen om op afstand te managen?
Vul het onderstaande formulier

Datum: dinsdag 24 november 


Tijd:
14.00 – 15.15 uur 

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.