Een sterke en onderscheidende EVP is hierbij cruciaal. En met een overtuigende visie op de toekomst van werk zorgt u ervoor dat medewerkers zich betrokken en verbonden voelen.
Om als werkgever succesvol te kunnen zijn en te kunnen concurreren is het belangrijk om een zinvolle en onderscheidende EVP aan te bieden. Een EVP die bindt, boeit en aansluit bij de wensen en behoeftes van de werknemers.
Het aanbieden van de standaard compensatie en benefits alleen, is niet langer genoeg om het juiste talent aan te trekken en te behouden. Deze elementen zijn de basis binnen een arbeidscontract en blijven belangrijk , maar ze worden ook makkelijk gekopieerd door andere partijen en zijn kostbaar om aan te passen. De huidige medewerker heeft behoefte aan meer en verwacht dit ook.
Door te klikken op Verzenden, gaat u akkoord met het gebruik van uw persoonlijke gegevens volgens de Mercer Privacy Statement. Uw persoonlijke informatie kan worden overgedragen voor verwerking buiten het land van uw verblijf, waar de normen voor de bescherming van gegevens verschillend kan zijn.
79%
Vertrouwt op de werkgever om hen te voorzien van advies m.b.t. plannen, sparen en investeren voor later.
78%
Van de werknemers heeft interesse in werken op contractbasis en 51% wil meer flexibele opties.
50%
Van de werknemers wil meer aandacht voor gezondheid en welzijn.
Het is tijd voor organisaties om hun beloningsstrategie opnieuw tegen het licht te houden en te versterken. Om zo elke medewerker (nog meer) te motiveren en het beste uit hem of haar te halen.
Download dit artikel en kom er achter hoe u :
Door de onderstaande gegevens in te vullen en u ontvangt per mail de Whitepaper